INTERESNA DEJAVNOST: Mamka Bršljanka
Cilji:
- spoznajo vidike življenja otrok v preteklosti in danes (igra, igrače, prazniki…) in vedo, da je bilo življenje ljudi v preteklosti drugačno,
- razvijajo ročne in socialne spretnosti,
- gojijo spoštovanje do generacij pred nami, do njihovih obrtnih mojstrovin in življenja skozi čas, do običajev ter spoznavajo pravila nekaterih otroških iger,
- spoznavajo nekaj ljudskih zgodbic
Ličkanje koruze. Uporaba zrn, storžev, ličkanja za rajal-ne igre in izdelavo punčk.
Obisk gospoda Zdravka Marklja „pletarja“. Predstavitev ene še živečih ljudskih obrti.
Kako so ga videli učenci.
Ustvarjalnost.
Nekoč so otrokom tudi pripovedovali in se z njimi zaigrali različne bibanke, izštevanke, prstne igre, peli pesmi, uspavanke…
Mali škrat Palček je nastal na palcu otrokove ročice za tolažbo, danes pa na manjšem kosu breze.
Palček skakalček poreden je bil,
lunico je gledal in zvezdice štel,
luna se je skrila za oblak,
palček skakalček pa utonil je v jutranji mrak.
In še nekaj tanc iger v učilnici ali na prostem (tanc šola, polž, čokolada, pismo…). Najljubši sta jim bili polž ter tanc šola).
Številke so nam že poznane. Igra skrivanje številk v paru. Igra vlečenje od številke do številke z različnima barvicama po navodilu sošolca, brez, da si učenca prekrižata črto.
Igrali in spoznali smo še druge igre, se dotaknili igrač nekoč, spekli medenjake…
S pomočjo slikanice Zelišča male čarovnice pa smo spoznali tudi nekaj zdravilnih rastlin ter z njimi povezanimi običaji.
Zapisala Marjetka Benedik