Prvošolci o pomenu branja in pisanje
Prvošolci se že s polno paro učijo pisanja črk in branja. Pravijo, da je učenje naporno, a hkrati zelo zabavno. Črke pišemo v sipke snovi ali kar sošolcem na hrbet, jih tipamo z zavezanimi očmi, prikazujemo s telesom, naravnimi materiali ipd. Beremo včasih sede, včasih med hojo, najraje pa zunaj na igrišču ali kar na ploščadi za gradom.
Kako učenci prvega razreda OŠ Škofja Loka – Mesto razmišljajo o pomenu branja in pisanja, pa boste prepoznali ob njihovih kratkih prispevkih:
- Rad bi znal pisati tako dobro, da mi v šoli ne bi bilo potrebno kar naprej pogledovati na tablo. Arne (7 let)
- Želim si brati tako dobro, da bi otrokom ali staršem, lahko prebrala kaj kar sama. Iva (7 let)
- Veselim se, ko bom znala hitro brati, da bom lahko gledala angleške filme ter sledila podnapisom. Berem že tudi sedaj, a ne celotnega podnapisa. Potem vsega ne razumem. Vadim hitro branje. Pia (7 let)
- Odlično bo, ko bom šel po sladoled ter bom prebral sam spodaj podnapis in izbral želeni okus sladoleda. Amar (7 let)
- Hmm, da bi znal prebrati obvestilo pred nevarnostjo, kjer bi bilo zapisano opozorilo. Npr. Pazi, stop. Ne naprej. Pred tabo je živo blato. Amar (7 let)
- Veliko mi pomeni, da bi lahko sama napisala pismo in dobra dela sv. Miklavžu ali samo mojim sorodnikom. Manca (7 let)
- Ko bom znal brati, bom lahko moji mamici jaz kaj prebral, ko bom znal pisati, bom lahko napisal kakšno voščilnico. David (6 let)
- Veselim se že, da bom lahko pravljice brala svojemu mlajšemu bratcu. Zoja (6 let)
- Rad bi znal brati, ker potem bi si sam lahko izbiral in sam bral pravljice, ki jih želim in sam bi lahko bral knjige o živalih, ki me zanimajo. Miha (7 let)
- Ko bom sam bral, vem, da se bom naučil veliko novega. Tevž (7 let)
- Rad bi bral knjige o svetu, zato komaj čakam, da se naučim brati. Jonas (7,5 let)
- Odlično bo, ko bom znal pisati, da bom nekoč lahko napisal knjigo o svetu. Aleš 7 let)
- Rada bi pisala pesmi in rada bi jih tudi sama brala, zato se veselim, ko se bom naučila dobro brati in pisati. Nika (6 let)
- Da bi lahko od daleč bral abecedo nazaj. Brin (7 let)
- Da bi lahko v drugih državah v njihovem jeziku prebrala katera država so. Iva ( 7 let)
- Zvečer bi prebrala pravljico sestrici. Maša (7 let)
- Vsa imena sošolcev in sošolk bi prebrala hitreje. Manca (7 let)
- Da bi znal sam napisati brez, da bi gledal na tablo. Amar (7 let)