GOZDNA ZABAVA, DELI CELOTE

Konec septembra in v začetku oktobra so imeli učenci 3. razredov tehniški dan, kjer so spoznali, kako se celota deli na enake dele, kako lahko pouk matematike občutiš v naravi, ob igri, gibanju, pri delu v skupinah. Kjer se veliko razmišlja, išče drugačne poti do cilja.

V učilnici so ob zgodbi Črta in Ule, ki sta pridrvela v učilnico kar s skirojem, odkrivali prva znanja o delih celote. Ob striženju, združevanju, iskanju delčkov,  so se urili dele zložiti v celoto. Nastala je igra Spomin. Spoznali so, zakaj vse se lahko koristno uporabi odpadni material.

Pot jih je iz učilnice vodila na dvorišče Loškega gradu, pot do tja je bila hitra in razgibana. Tam jih je čakala prizadevna učiteljica Čebela, ki jim je pripravila zahtevne matematične naloge. V štirih skupinah so odkrivali četrtine, polovice, tretjine in šestine. Naloge so bile zahtevne. Ker pa tretješolci že znajo v skupini sodelovati in si pomagati, so vse naloge uspešno rešili. Kolikokrat so morali po stopnicah gor in dol, levo in desno, da so našli pravi del.

Vsa znanja o delih celote so osvojili preko čebelic, medu, satja , saj se je matematika prepletala s spoznavanjem okolja , kulturno dediščino, čebelarstvom. Učenci so odšli domov veseli, še bolj napolnjeni z energijo, nekateri tudi utrujeni. Vsi pa so vedeli, kaj pomeni polovica, tretjina, četrtina, šestina.

Hvala gospe Mojci Pretnar, ki se je trudila z učenci.

Zapisala Lidija Hafner

Deli z ostalimi ...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someoneShare on Google+